Portfolio
Case Study
Neckermann - sklep internetowy
Cele:
Neckermann jest spółką - córką koncernu Karstadt Quelle, zajmującą się sprzedażą wysyłkową odzieży, dodatków i artykułów gospodarstwa domowego. Internet jest dla Neckermanna bardzo ważnym kanałem sprzedaży, dlatego w momencie wejścia na polski rynek firma zdecydowała się na opracowanie serwisu, który:
Rozwiązania:
SMI stworzyła aplikację dedykowaną z modułem sklepu internetowego. Strona opracowana jest w oparciu o system zarządzania treścią umożliwiający jej stałą aktualizację. Została dopasowana do międzynarodowych norm prezentacji firmy wynikającymi z Identyfikacji Wizualnej. Zgodnie z dewizą Neckermanna, który chce oferować klientom przyjazne zakupy, serwis został opracowany tak, by umożliwiał jak najbardziej intuicyjną obsługę. Zastosowane rozwiązania nawigacyjne i graficzne pozwalają na szybkie odnalezienie interesujących klienta produktów. Użytkownicy mogą zapisać się na newsletter informujący ich o nowościach. W serwisie prezentowane są również praktyczne wskazówki dotyczące dopasowania rozmiaru odzieży, warunków zakupu i składania zamówień.
SMI odpowiada za utrzymanie i aktualizację serwisu.
Neckermann jest spółką - córką koncernu Karstadt Quelle, zajmującą się sprzedażą wysyłkową odzieży, dodatków i artykułów gospodarstwa domowego. Internet jest dla Neckermanna bardzo ważnym kanałem sprzedaży, dlatego w momencie wejścia na polski rynek firma zdecydowała się na opracowanie serwisu, który:
- przedstawi ofertę firmy;
- umożliwi sprzedaż produktów;
- wesprze budowanie świadomości i wizerunku marki na nowym rynku;
- usprawni komunikację z klientami.
Rozwiązania:
SMI stworzyła aplikację dedykowaną z modułem sklepu internetowego. Strona opracowana jest w oparciu o system zarządzania treścią umożliwiający jej stałą aktualizację. Została dopasowana do międzynarodowych norm prezentacji firmy wynikającymi z Identyfikacji Wizualnej. Zgodnie z dewizą Neckermanna, który chce oferować klientom przyjazne zakupy, serwis został opracowany tak, by umożliwiał jak najbardziej intuicyjną obsługę. Zastosowane rozwiązania nawigacyjne i graficzne pozwalają na szybkie odnalezienie interesujących klienta produktów. Użytkownicy mogą zapisać się na newsletter informujący ich o nowościach. W serwisie prezentowane są również praktyczne wskazówki dotyczące dopasowania rozmiaru odzieży, warunków zakupu i składania zamówień.
SMI odpowiada za utrzymanie i aktualizację serwisu.