Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Neckermann - sklep internetowy

Cele:
Neckermann jest spółką - córką koncernu Karstadt Quelle, zajmującą się sprzedażą wysyłkową odzieży, dodatków i artykułów gospodarstwa domowego. Internet jest dla Neckermanna bardzo ważnym kanałem sprzedaży, dlatego w momencie wejścia na polski rynek firma zdecydowała się na opracowanie serwisu, który:

  • przedstawi ofertę firmy;
  • umożliwi sprzedaż produktów;
  • wesprze budowanie świadomości i wizerunku marki na nowym rynku;
  • usprawni komunikację z klientami.

Rozwiązania:
SMI stworzyła aplikację dedykowaną z modułem sklepu internetowego. Strona opracowana jest w oparciu o system zarządzania treścią umożliwiający jej stałą aktualizację. Została dopasowana do międzynarodowych norm prezentacji firmy wynikającymi z Identyfikacji Wizualnej. Zgodnie z dewizą Neckermanna, który chce oferować klientom przyjazne zakupy, serwis został opracowany tak, by umożliwiał jak najbardziej intuicyjną obsługę. Zastosowane rozwiązania nawigacyjne i graficzne pozwalają na szybkie odnalezienie interesujących klienta produktów. Użytkownicy mogą zapisać się na newsletter informujący ich o nowościach. W serwisie prezentowane są również praktyczne wskazówki dotyczące dopasowania rozmiaru odzieży, warunków zakupu i składania zamówień. 

SMI odpowiada za utrzymanie i aktualizację serwisu.


http://www.neckermann.com.pl

Szukaj

Czy wiesz, że...

W nowej wersji protokołu IP (IPv6 / Internet Protocol Next Generation) na 1 mm2 Ziemi przypada 6,7 × 1017 unikalnych adresów IP.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka