Portfolio
Case Study
DaimlerChrysler - Platforma wyprzedażowa
Cele:
Koncern Daimler jest obecny na polskim rynku od połowy lat 90-tych. Jednym z obszarów jego działalności jest sprzedaż samochodów osobowych Mercedes-Benz. Koncern potrzebował platformy internetowej, która ułatwi proces wyprzedaży części zamiennych do samochodów. Platforma była skierowana do dealerów Mercedesa. Do najważniejszych celów projektu należały:
Rozwiązania:
Na potrzeby projektu opracowano dedykowaną platformę wyprzedażową. Wykonanie projektu zostało poprzedzone dokładną analizą informatyczną i funkcjonalną, która pozwoliła na optymalizację rozwiązania.
Platforma grupuje oferty autoryzowanych dealerów Mercedes-Benz z całej Polski. Udostępnia zasoby oferowane przez stacje serwisowe na warunkach wyprzedaży. W bazie platformy znajduje się średnio kilka tysięcy produktów marki Mercedes-Benz oferowanych w preferencyjnych cenach. Rozbudowany mechanizm wyszukiwania umożliwia łatwe odnalezienie produktu. Platforma pozwala również na zainicjowanie kontaktu pomiędzy sprzedającymi i kupującymi.
Koncern Daimler jest obecny na polskim rynku od połowy lat 90-tych. Jednym z obszarów jego działalności jest sprzedaż samochodów osobowych Mercedes-Benz. Koncern potrzebował platformy internetowej, która ułatwi proces wyprzedaży części zamiennych do samochodów. Platforma była skierowana do dealerów Mercedesa. Do najważniejszych celów projektu należały:
- umożliwienie wyprzedaży części zamiennych do aut marki Mercedes;
- umożliwienie zarządzania danymi dotyczącymi zamówień, części oraz dealerów;
- umożliwienie składania zamówień online;
- aktywizacja dealerów w zakresie technologii internetowych;
- budowanie nowoczesnego wizerunku oraz zwiększenie rozpoznawalności marki.
Rozwiązania:
Na potrzeby projektu opracowano dedykowaną platformę wyprzedażową. Wykonanie projektu zostało poprzedzone dokładną analizą informatyczną i funkcjonalną, która pozwoliła na optymalizację rozwiązania.
Platforma grupuje oferty autoryzowanych dealerów Mercedes-Benz z całej Polski. Udostępnia zasoby oferowane przez stacje serwisowe na warunkach wyprzedaży. W bazie platformy znajduje się średnio kilka tysięcy produktów marki Mercedes-Benz oferowanych w preferencyjnych cenach. Rozbudowany mechanizm wyszukiwania umożliwia łatwe odnalezienie produktu. Platforma pozwala również na zainicjowanie kontaktu pomiędzy sprzedającymi i kupującymi.