Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

DaimlerChrysler - Platforma wyprzedażowa

Cele:
Koncern Daimler jest obecny na polskim rynku od połowy lat 90-tych. Jednym z obszarów jego działalności jest sprzedaż samochodów osobowych Mercedes-Benz. Koncern potrzebował platformy internetowej, która ułatwi proces wyprzedaży części zamiennych do samochodów. Platforma była skierowana do dealerów Mercedesa. Do najważniejszych celów projektu należały:

  • umożliwienie wyprzedaży części zamiennych do aut marki Mercedes;
  • umożliwienie zarządzania danymi dotyczącymi zamówień, części oraz dealerów;
  • umożliwienie składania zamówień online; 
  • aktywizacja dealerów w zakresie technologii internetowych;
  • budowanie nowoczesnego wizerunku oraz zwiększenie rozpoznawalności marki.

Rozwiązania:
Na potrzeby projektu opracowano dedykowaną platformę wyprzedażową. Wykonanie projektu zostało poprzedzone dokładną analizą informatyczną i funkcjonalną, która pozwoliła na optymalizację rozwiązania. 

Platforma grupuje oferty autoryzowanych dealerów Mercedes-Benz z całej Polski. Udostępnia zasoby oferowane przez stacje serwisowe na warunkach wyprzedaży. W bazie platformy znajduje się średnio kilka tysięcy produktów marki Mercedes-Benz oferowanych w preferencyjnych cenach. Rozbudowany mechanizm wyszukiwania umożliwia łatwe odnalezienie produktu. Platforma pozwala również na zainicjowanie kontaktu pomiędzy sprzedającymi i kupującymi.

http://www.czesci.mercedes-benz.pl

Szukaj

Czy wiesz, że...

Znak "@" w Polsce powszechnie nazywany jest małpą. W innych krajach przyjęły się odmienne określenia. W Hebrajskim"@" to " שטרודל " czyli strudel.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka