Usługi
Serwisy i portale internetowe
Serwisy internetowe to podstawowy element komunikacji w Internecie. W zależności od potrzeb organizacji mogą spełniać różnorodne funkcje: informacyjne, promocyjne, wizerunkowe.Projektujemy i wdrażamy:
Serwisy korporacyjne – ich celem jest profesjonalna prezentacja firmy, jej działalności, oferty. Odbiorcy to: klienci, partnerzy, akcjonariusze, inwestorzy, media, pracownicy.
Portale korporacyjne – ich nadrzędnym celem jest spełnienie oczekiwań i potrzeb informacyjnych różnych odbiorców m.in.: klientów, pracowników, partnerów, mediów. Portale to rozbudowane systemy, realizujące funkcję serwisu firmowego, intranetu i ekstranetu.
Serwisy produktowe - koncentrują się na atrakcyjnej, interaktywnej prezentacji produktu bądź grupy produktów oraz usług firmy. Odbiorcy to przede wszystkim: konsumenci, użytkownicy, klienci.
Serwisy informacyjne - charakteryzują się dużymi zasobami treści, bardzo istotne są walory merytoryczne, aktualność i dostępność przekazu. Odbiorcy to: podmioty branżowe oraz inne zainteresowane organizacje i osoby prywatne.
Serwisy specjalne – ich celem jest promocja wydarzeń specjalnych, akcji sprzedażowych i sponsoringowych; mogą również służyć budowaniu wokół marki społeczności. Często są to rozwiązania flashowe, oryginalne, w których liczy się ciekawy pomysł na dotarcie do odbiorcy.