Centrum prasowe
Nasze publikacje
[2011-12-09]BOŚ Bank uruchamia serwis internetowy dla niedowidzącychBank Ochrony Środowiska jako jeden z pierwszych polskich banków wyposażył swoje strony internetowe w systemy przyjazne osobom niedowidzącym. Prace wykonała współpracująca z BOŚ Bankiem od wielu lat agencja interaktywna SUPERMEDIA Interactive. |
|
[2011-05-30]Marketing online - jak budować lojalność dzięki Internetowi?Lojalność klienta wobec marki jest efektem związanych z nią doświadczeń. W jej budowaniu dużą rolę odgrywa bliskość marki oraz jej dopasowanie do osobowości i stylu życia konsumenta. W jaki sposób wykorzystanie nowoczesnych narzędzi internetowych może pomóc w budowaniu lojalności? |
|
[2011-05-25]Konkursy i loterie SMS – jak przyciągać, a nie irytować klientów?Pod koniec zeszłego roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadził 8 dochodzeń związanych z konkursami i loteriami SMS. W styczniu na organizatora loterii SMS’owej nałożono karę blisko pół miliona złotych za stosowanie praktyk nieuczciwej konkurencji. Czy afery związane z megaloteriami wpłyną negatywnie na wizerunek całego marketingu mobilnego i jak bronić się przed deprecjacją tego kanału komunikacji? |