Usługi

Loterie SMS

Loterie SMS wykorzystywane są często w promocjach konsumenckich. Laureatów nagród wyłania się poprzez losowanie spośród uczestników, którzy zgłosili SMS-em swój udział w loterii. Ta forma marketingu mobilnego cieszy się dużą polarnością wśród uczestników, a mechanizm loteryjny postrzegany jest  jako najbardziej sprawiedliwy.  

Loterie często są stosowane jako mechanizm służący pobudzeniu sprzedaży. Wówczas zazwyczaj uczestników loterii prosi się o zarejestrowanie za pomocą SMS-ów numeru paragonu, kodu lub innego dowodu zakupu. Zgłoszenia są rejestrowane przez system, który losowo wybiera zwycięzców w dowolnych odstępach czasowych (co godzinę, codziennie, raz na tydzień, po zakończeniu akcji).

Loterie są formą marketingu mobilnego wymagającą najbardziej starannego przygotowania i specjalistycznej wiedzy. Do warunków przeprowadzenia loterii należą:

  • zatwierdzony przez MF regulamin loterii,
  • uzyskanie zezwolenia Ministerstwa Finansów i Izby Celnej na przeprowadzenie loterii (procedura rejestracji loterii trwa od 1 do 2 miesięcy od momentu złożenia dokumentów do MF i IC),
  • nadzór loterii przez osobę posiadającą Świadectwo Zawodowe Ministerstwa Finansów,
  • uzyskanie gwarancji bankowej w wysokości wartości nagród. 
Zapewniamy naszym klientom kompleksową obsługę realizowanych przez nich loterii – od doradztwa na etapie przygotowania loterii po jej przeprowadzenie i nadzór

W ramach obsługi gwarantujemy:
  • aplikacje do obsługi komunikacji SMS,
  • testy aplikacji,
  • pełne zarządzanie projektem w trakcie trwania akcji/kampanii,
  • statystyki on-line pozwalające na bieżąco monitorować akcje,
  • raport po zakończeniu akcji/kampanii.